maanantai 22. helmikuuta 2010

Asiakaspalveluasennetta omaava pikasuutaria etsintäkuulutetaan...

Viime viikolla korjauttelin melkein puhkikäveltyjen työkenkien korkoja pikasuutarilla Hyvinkäällä. Siis tiedäthän siinä Eka Marketin yläaulassa. Ihanat kengät, monta vuotta hyvin palvelleet ja nyt vain piti pikaisesti naputella uusi korkolappu.

Menin sitten niitä seuraavana päivänä hakemaan. Meitä oli kolme jonossa ja suutari teki sitä suutaroimishommaansa.

Odottelin 5 minuuttia ja suutari ei mitenkään reagoinut yhteenkään asiakkaaseen tai heidän pyyntöihinsä.
Jatkoin odottamista ja vartti tuli täyteen, vieläkään ei ollut suutari edes kääntynyt, asiakkaat oli jo siinä lisäätynyt. Eli tullut paikalle enemmän ihmisiä, muulla tavoin emme siinä lisääntyneet.
20 minuutin jälkeen läksin pois, ruokatunti alkoi olla lopuillaan ja töihin pitäisi vielä jatkaa.

Mietin miksei hän voinut vaikka kahden kenkäparin välissä kysäistä voiko hän antaa minulle ja viereiselle herralle jo korjatut hyllystä ja ottaa jonoon mamman talvisaappaan, johon vetskari pitäisi vaihtaa. TIetysti oli tärkeää myös tehdä hommia, jotta saa kengät korjattua, mutta enpä usko että tuo jono on niin jatkuvaa siinä, etti hiljaisempana aikana voisi sitten korjauksia tehdä.

Menin sitten vasta seuraavana päivänä hakemaan niitä popoja. Olisin jättänyt kokonaan sinne kettuunnuksissani, mutta kun ne on ne lempparityökengät.

Sanni sitten myöhemmin kertoi, kun minä siis olisn tästä hänelle ensin avautunut, että hän on lopettanut samasta syystä tämän suutarin käytön jo aikapäiviä sitten.

Eli ilmoitan nyt kaikelle kansalle, että kannattaisi perustaa sellainen palveleva suutarikauppa Hyvinkäälle. Heti olisi kaksi asiakasta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti